استارت آپ مام هود

استارت آپ مام هود

ماهیت استارتاپ

مام هود شبکه اجتماعی ویژه مادران است که زنان و مادران را بر اساس لایف استیج و نوع سبک زندگی به هم ارتباط می‌دهد تا از تجربیات هم بهره ببرند و در عین حال با ارایه خدمات روان‌درمانی و روان‌پزشکی به آنها کمک می‌کند که در صورت نیاز، از کمک پزشکی و حرفه ای بهره بگیرند. در کنار آن، کسب درامد پروژه از طریق ارایه خدمات جامع مادر و کودک و بازارچه محصولات دست دوم کودکان و نوزادان در وبسایت مام هود انجام می‌گردد. بازار هدف این استارتاپ مادران باردار، مادران دارای کودک زیر ۷ سال و زنانی هستند که قصد اقدام برای بارداری دارند.

مهمترین تجارب استارتاپی
سرمایه موردنیاز

سرمایه مورد نیاز برای دوره اول 3.5 میلیارد ریال خواهد بود

مدل کسب و کار

B2C

تارگت مارکت

  • شبکه اجتماعی
  • واسطه گری جهت فروش اقلام کودک