استارت آپ چراغ هوشمند خیابانی هانا

استارت آپ چراغ هوشمند خیابانی هانا

ماهیت استارتاپ

تولید چراغ‌های هوشمند خیابانی

مهمترین تجارب استارتاپی
    • 1395 شرکت مذکور در سال  • فعال گردیده  است.  محصول  اولیه  چراغ هوشمند خیابانی  تولیده  شده ولی  هنوز به مصرف  بازار نر سیده است.

سرمایه موردنیاز

سرمایه مورد نیاز برای دوره اول 5 میلیارد ریال خواهد بود

مدل کسب و کار

  • B2B
  • B2G

تارگت مارکت

  • B2B شامل مجموعه هایی که صرفا مشتری قطعات تولید شده شامل درایور و سنسور می باشند و B2G که شامل ارگان های خدماتی همچون شهرداری می باشد.