استارت آپ اتاق فرار راش - دوشنبه های استارتاپی
استارت آپ اتاق فرار راش
ماهیت استارتاپ
تیم راش با هدف استعدادیابی و تقویت تواناییهای شناختی کودکان و نوجوانان به کمک بازی و بازیوارسازی تشکیل شدهاست. خدمت اصلی این تیم در قالب (اتاق فرار شناختی) صورت میگیرد. این طرح، مولفههای شناختی نوجوانان را از طریق فعالیتهای بازیوارسازی شده در یک اتاق فرار ارزیابی میکند و نهایتا یک کارنامه به اولیاء او تحویل میدهد. پس از حضور فرد در اتاق و تولید کارنامهی مولفههای شناختی متناسب با توانمندیهای نوجوان یک بسته پیشنهادی به او و خانوادهاش ارائه میشود تا به مدت چهل روز با استفاده از آیتمهای آن، مولفههای شناختی خود را بهبود بخشد و تقویت کنند. بازارجهانی اتاقهای فرار در سال 2018 حدودا 40 میلیون دلار بودهاست. بازار هدف مجموعه راش، عبارتاست از: دانش آموزان دختر و پسر 8 تا 17 ساله، خانوادهها، مدارس و ...
وضعیت حقوقی استارتاپ
- دانش بنیان
- شرکت
- تیم
مهمترین تجارب استارتاپی
سرمایه موردنیاز
سرمایه مورد نیاز برای دوره اول 4.7 میلیارد ریال خواهد بود
مدل کسب و کار
B2C
تارگت مارکت
کودکان و نوجوانان