ورود به بازار
ورود به بازار
- کارمزد 4%، حداکثر مجموع زمان تنفس و بازپرداخت 3 سال
- با هدف ظرفیت سازی جهت ورود به بازار محصولات دانش بنیان از طریق تولید تعداد یا مقدار محدودی از محصول دانش بنیان به منظور :
- عرضه آنها به بازار و فروش
- کارکرد های نمایشگاهی
- ارائه کالا یا خدمات به صورت رایگان یا با تخفیف های زیاد
- و سایر مصادیق بازاریابی
- قابل استفاده برای محصولات دانش بنیان که فرایند تجاری سازی آنها تکمیل نشده و هنوز وارد بازار نشده اند.(فروش نداشته است)
- حمایت تا سقف 80% هزینه های مورد نیاز شرکت
- ارائه این تسهیلات به ازای هر محصول حداکثر یک بار امکان پذیر است.
- این خدمت مخصوص شرکت های دانش بنیان با فروش کمتر از 20میلیارد تومان است.