استارت آپ تاکسی برد - دوشنبه های استارتاپی
تاکسی برد
ماهیت استارتاپ
تاکسی بورد یک رسانه تبلیغاتی نوین در داخل تاکسی است که در چهارچوب ویدئو مارکتینگ به صاحبان کسب و کار خدمات ارائه میکند. یک مانیتور 10 انیچ در پشت صندلی راننده نصب خواهد شد و از طریق آن محتوای تولیدی تیم به همراه تبلیغات مکان محور نمایش داده خواهد شد.
وضعیت حقوقی استارتاپ
- دانش بنیان
- شرکت
- تیم
مهمترین تجارب استارتاپی
- مالیکیت معنوی این ایده در وزارت ارشاد به ثبت رسیده است.
- مجوز انحصاری اجرا بهرهبرداری آن در شهر تهران از طرف سازمان تاکسیرانی تهران به این استارتاپ واگذار شده است.
- تا به حال سازه تبلیغاتی تاکسی بورد بر روی ۱۰۰ دستگاه از تاکسیهای خطی مناطق ۱ تا ۸ شهر تهران نصب شده است.
سرمایه موردنیاز
سرمایه مورد نیاز برای دوره اول 27 میلیارد ریال خواهد بود
مدل کسب و کار
- برای کسب و کارها
- برای مسافران
تارگت مارکت
برای کسب و کارها:
-
کنترل هزینه، بازار هدف و تعامل این دو
-
داشبورد مدیریتی مشتریان که میتوانند گزارش از محل پخش و تاکسیهایی که این تبلیغات را پخش میکنند دریافت کنند
برای مسافران:
-
علاوه بر پخش آگهیهای تبلیغاتی اقدام به پخش محتواهای غیرتجاری با دستهبندیهای مختلفی از جمله طنز و سرگرمی، آموزشی، اجتماعی، مسابقات آنلاین