استارت آپ تاکسی برد

تاکسی برد

ماهیت استارتاپ

تاکسی بورد یک رسانه تبلیغاتی نوین در داخل تاکسی است که در چهارچوب ویدئو مارکتینگ به صاحبان کسب و کار خدمات ارائه می‌کند. یک مانیتور 10 انیچ در پشت صندلی راننده نصب خواهد شد و از طریق آن محتوای تولیدی تیم به همراه تبلیغات مکان محور نمایش داده خواهد شد.

مهمترین تجارب استارتاپی
    • مالیکیت معنوی این ایده در وزارت ارشاد به ثبت رسیده است.
    • مجوز انحصاری اجرا بهره‌برداری آن در شهر تهران از طرف سازمان تاکسی‌رانی تهران به این استارتاپ واگذار شده است.
    • تا به حال سازه تبلیغاتی تاکسی بورد بر روی ۱۰۰ دستگاه از تاکسی‌های خطی مناطق ۱ تا ۸ شهر تهران نصب شده است.
سرمایه موردنیاز

سرمایه مورد نیاز برای دوره اول 27 میلیارد ریال خواهد بود

مدل کسب و کار

  • برای کسب و کارها
  • برای مسافران

تارگت مارکت

برای کسب و کارها:

  • کنترل هزینه،  بازار هدف و تعامل این دو

  • داشبورد مدیریتی مشتریان که می‌توانند گزارش از محل پخش و تاکسی‌هایی که این تبلیغات را پخش می‌کنند دریافت کنند

برای مسافران:

  • علاوه بر پخش آگهی‌های تبلیغاتی اقدام به پخش محتواهای غیرتجاری با دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله طنز و سرگرمی، آموزشی، اجتماعی، مسابقات آنلاین