استارت آپ دارو سازان سورنا اکسیر - دوشنبه های استارتاپی
اموژل ترمیم کننده و ضد چروک
ماهیت استارتاپ
ظهور خطوط و چینوچروک بر روی پوست بخشی از روند طبیعی افزایش سن است که افراد زیادی را درگیر میکند. افزایش چینوچروکها باعث پدید آمدن چینهای عمیق و آویزان شدن پوست بر روی صورت، گردن، دستها و مناطق دیگر بدن میشود. این تغییرات باعث میشود شما مسنتر، ناراحت، بیانرژی و خسته به نظر برسید. بسیاری از افراد با ظهور چین و چروکها بر روی صورتشان ناراحت شده و به دنبال راهی برای رفع چروک زیر چشم و صورت و جوان کردن پوست و ظاهر خود میگردند. شرکت دارو سازان سورنا اکسیر توانسته با فرموله کردن یک کرم بهداشتی دارویی گیاهی این معضل را برطرف کند. امولژل ضد چروک و روشن کننده دور چشم حاوی عصاره استاندارد شده بذر شنبلیله است.
وضعیت حقوقی استارتاپ
- دانش بنیان
- شرکت
- تیم
مهمترین تجارب استارتاپی
-
ساخت و توسعه محصولات مختلف در زمینه درمان بیماری های پوستی
-
در حال گرفتن مجوز غذا و دارو از دانشگاه علوم پزشکی شیراز
سرمایه موردنیاز
سرمایه مورد نیاز برای دوره اول 63 میلیارد ریال خواهد بود
مدل کسب و کار
تارگت مارکت
حجم بازار محصولات آرايشي و بهداشتي در سال 2016 حدود 444 ميليارد دلار برآورد شده است. گروه محصولات اصلي بازار آرايشي در اين گزارش شامل محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، محصولات آرايشي رنگي، بهداشتي مردان، عطر، مراقت از دهان، دئودورانتها، استحمام و کودک و نوزاد بوده است. حجم بازار محصولات مراقبت از پوست در سال 2020 حدود 148 ميليارد دلار بوده است و پيش بيني شده تا سال 2025 حجم اين بازار تا 189 ميليارد دلار افزايش يابد. حجم بازار جهاني محصولات ضد پيري در سال 2020 حدود 58.5 ميليارد دلار تخمين زده شده است.
ارزش توليد داخلي محصولات آرايشي در حدود 519 ميليون دلار در سال 2016 و ارزش فروش محصولات مراقبت از پوست در ايران در سال 2015 در حدود 334.6 ميليون دلار بوده است و تخمين زده شده اين آمار تا سال 2020 به 428.2 ميليون دلار خواهد رسيد. به گفته سازمان غذا و داروي ايران، توليد کنندگان داخلي 7،220 محصول مراقبت شخصي و زيبايي در ايران ساخته¬اند، در حالي که اين کالاهاي محلي تقريبا يک صدم واردات هستند، اين مقدار در حال افزايش است.