استارت آپ نانو کویتا - دوشنبه های استارتاپی
استارت آپ نانو کویتا
ماهیت استارتاپ
محصول این استارتاپ مولد میکرو نانو حباب است که در بخشهای مختلف صنعتی، پزشکی و غذایی و ... بکار میرود. این محصول در سه گرید متفاوت برای کاربرد در حوزه پرورش ماهی زینتی، استخرهای ورزشی و دریاچههای مصنوعی تفریحی تولید شده است. کارایی این محصول در حوزههای مختلف، متفاوت است. این محصول در حوزه پرورش ماهی (جهت افزایش غلظت اکسیژن و ازن در محیط استخر و افزایش راندمان تولید ماهی و بهبود کیفیت آب استخرها و افزایش سلامت بچه ماهیها)، در حوزه تصفیه پساب (به منظور بهینه سازی و افزایش راندمان حذف آلایندهها به ویژه در لاگنهای هوازی با افزایش ماندگاری حبابهای هوا در لاگن)، در صنایع شیر و لبنیات (جهت پاستوریزاسیون سرد و در نتیجه کاهش مصرف انرژی در فرایند تولید)، در صنایع آرایشی و بهداشتی (تولید انواع نانو امولسیونها و کاهش مصرف امولسیفایرها)، در صنایع روغن خوراکی (جهت تصفیه روغن و حذف چربیهای غیر اشباع و موم از روغن)، در صنایع تولید جوهر (برای اضافه نمودن پیگمنت و پایدارسازی پیگمنت در محیط حلال)، در صنایع تولید آب معدنی (به منظور ضدعفونی و غنی سازی آب معدنی با اکسیژن) و در صنایع تولید آبمیوه (برای استریلیزاسیون آبمیوه) کاربرد دارد. این استارتاپ نمونه MVP خود را آماده و تست نموده و به دنبال جذب سرمایه برای تولید است. از جمله مزیتهای رقابتی محصول، سهولت در اسمبل و ساخت، قابلیت کاربرد نانوکویتا برای رنج وسیعی از انواع سیالات و سوسپانسیونها، ایجاد رنج وسیعی از حبابها با سایزهای مختلف برای کاربردهای مختلف، خدمات پس از فروش در دسترس نسبت به نمونههای خارجی و داخلی، تاثیرپذیری کم از نوسانات ارزی، قیمت مناسبتر نسبت به نمونههای خارجی و داخلی، تولید در دو گرید (هم برای سیالات دارای ذرات معلق با درصد جرمی حدود 10 درصد و هم برای سیالات فاقد ذرات معلق و سوپانسیون کاربرد دارد و ... است.
وضعیت حقوقی استارتاپ
- دانش بنیان
- شرکت
- تیم
مهمترین تجارب استارتاپی
- نحوه مذاکره موثر با مشتریان
- درک لزوم حضور یک تیم مارکتینگ و بازاریابی قوی
- لزوم شناخت صحیح نیاز بازار
سرمایه موردنیاز
سرمایه مورد نیاز برای دوره اول 30000 میلیارد ریال خواهد بود
مدل کسب و کار
- B2B
تارگت مارکت
-
انواع صنایع