استارت آپ نانو بیست

استارت آپ نانو بیست

ماهیت استارتاپ

این استارتاپ یک محلول نانو آنتی باکتریال با خواص ترمیم کنندگی، شفاف کننده، التیام دهنده، سفید کننده، آنتی اکسیدان، ضد قارچ، و زیست سازگار تولید نموده و با توجه به نیاز بازار، این محلول پایه در قالب نُه محصول متفاوت بصورت لوسیون ترمیم بافت آسیب دیده، لوسیون دور چشم، لوسیون کُلد، لوسیون شفاف کننده، لوسیون سفید کننده نواحی خاص، لوسیون آرایش پاک کن، لوسیون لایه بردار، لوسیون ضد آفتاب و لوسیون ترمیم مو تهیه شده است. از برندهایی خارجی که دارای محصولاتی با خواص مشابه‌اند، می‌توان به برند بایودرما از کشور فرانسه، میکرودرم از آمریکا، ایچون بیوتی از انگلستان، اریکه از فرانسه، ژاندرسل از آلمان اشاره نمود. همچنین در داخل کشور، شرکت‌های سی‌گل، طبیعت زنده (سینره)، پارس حیان، شركت آراشیمی پارس (پرودرما)، دکتر ژیلا، لافارر و درمالیفت از رقبای اصلی این محصول، محسوب می‌شوند. طبیعی بودن، جذب سریع، اثرگذاری بالا، آنتی باکتریال فعال، آنتی اکسیدان، تنوع محصول متناسب با نیاز مصرف کننده، قیمت مناسب و ... از جمله مزیت‌های این محصولات نسبت به رقبا داخلی است. مصرف‌کنندگان این محصولات، افرادی با پوست‌های آسیب‌دیده (آسیب‌های پوستی در اثر لیزیک کردن، استفاده زیاد از شوینده‌ها و ضدعفونی‌کننده‌ها، نور شدید آفتاب یا نورهای مصنوعی، و ...)، پوست‌های دارای لک و تیرگی و پوست‌های خاص هستند. از این رو طیف گستر‌ده‌ای از افراد جامعه مشتریان این محصول محسوب می‌شود.

مهمترین تجارب استارتاپی
    • فروش لوسیون
    • فروش نمونه محصول تولید شده
سرمایه موردنیاز

سرمایه مورد نیاز برای دوره اول 30 میلیارد ریال خواهد بود

مدل کسب و کار

  • B2C

تارگت مارکت

  • فروش محصول به مشتریان