استارت آپ رسانه پرداز آمیتیس - دوشنبه های استارتاپی
رسانه پرداز آمیتیس
ماهیت استارتاپ
این استارتاپ در سال 1391 فعالیت خود را در جهت تولید بازیهای ویدئویی شروع کرده است و برند مبارزه در خلیج عدن تاکنون اعتبار خاصی در میان بازیکنندگان و خریداران پیدا کرده است. در ابتدای فعالیت، تنها به ساخت بازیهای سفارشی برای سازمانهای نظامی مانند ارتش جمهوری اسلامی پرداخته است و پس از کسب چندین سال تجربه در این حوزه هدف خود را تولید بازی موبایلی شوتری اول شخص (FPS) و ترویج فرهنگ ایرانی در این نوع از بازیها بیان کرده است.
وضعیت حقوقی استارتاپ
- دانش بنیان
- شرکت
- تیم
مهمترین تجارب استارتاپی
- جزو 20 بازی برتر unity در سال 2012 (نسخه کامپیوتری).
- پرفروش ترین بازی رایانهای ایرانی طی سالیان گذشته (نسخه کامپیوتری).
- کسب جایزه ویژه ریاست جمهوری (نسخه کامپیوتری).
- تقدیر در بخش کارگردانی هنری در دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازیهای رایانهای تهران (نسخه کامپیوتری).
- تقدیر در بخش صداگذاری و افکت در دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازیهای رایانهای تهران (نسخه کامپیوتری).
- دیپلم افتخار در بخش فنی در سومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازیهای رایانهای تهران (نسخه کامپیوتری).
- یکی از 5 بازی برتر کافه بازار در سال 1398( نسخه آفلاین موبایلی).
- یکی از 30 بازی حرفهای کافه بازار که نشان فنی کافه بازار را دریافت کرده است.
سرمایه موردنیاز
سرمایه مورد نیاز برای دوره اول 33 میلیارد ریال خواهد بود
مدل کسب و کار
تارگت مارکت
- بازیکنندگان موبایلی در داخل کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس
- خانوادهها و فرزندان افراد نظامی
- موسسهها و مجموعههای علاقهمند به فرهنگ ایرانی در حوزه بازیهای ویدئویی