استارت آپ آچار به دست

آچار به دست

ماهیت استارتاپ

پلتفرم بازار آنلاین خدمات لوازم برقی الکترونیکی، صوتی و تصویری و سیستم های تهویه مطبوع و آموزش و پشتیبانی و تامین قطعات است.بازار هدف این مجموعه شامل خریداران کالا،دریافت کنندگان خدمت و سرویس‌خانگی و صنعتی،سرویس‌کاران فنی والکترونیک،ارائه دهندگان خدمت لجستیک،فروشندگان قطعات فنی و...است.این مجموعه در حال حاضر در سه استان شمالی فعالیت می کند.در حال حاضرپلتفرم مجموعه راه اندازی شده است و تست بازار صورت گرفته است.

مهمترین تجارب استارتاپی
    • توسعه وب سرویس و پلتفرم آچار به دست وپشتبانی از استان های مازندران- گیلان- گلستان- و بخش هایی از تهران  قسمت مرکز
    • توسعه چرخه تعویض و دوباره سازی و امحا دستگاهها وسیستمها لوازم برقی و الکترونیکی در مازندران
    • در حوزه آموزش مکاتبه با وزارت علوم و سازمان های مربوطه و سازمان فنی حرفه ای برای جذب و پرورش نیروهای مستعد و آموزش همزمان حرفه و شغل دهی به ایشان
سرمایه موردنیاز

سرمایه مورد نیاز برای دوره اول 40 میلیارد ریال خواهد بود

مدل کسب و کار

  • B2G
  • B2B
  • B2C

تارگت مارکت

  • خریداران کالا
  • دریافت کنندگان خدمت و سرویس خانگی و صنعتی
  • سرویس کاران فنی و الکترونیک
  • ارائه دهندگان خدمت لجستیک
  • فروشندگان قطعات فنی
  • مراکز خصوصی و دولتی
  • تعویض کالاهای کهنه