استارت آپ آچار به دست - دوشنبه های استارتاپی
آچار به دست
ماهیت استارتاپ
پلتفرم بازار آنلاین خدمات لوازم برقی الکترونیکی، صوتی و تصویری و سیستم های تهویه مطبوع و آموزش و پشتیبانی و تامین قطعات است.بازار هدف این مجموعه شامل خریداران کالا،دریافت کنندگان خدمت و سرویسخانگی و صنعتی،سرویسکاران فنی والکترونیک،ارائه دهندگان خدمت لجستیک،فروشندگان قطعات فنی و...است.این مجموعه در حال حاضر در سه استان شمالی فعالیت می کند.در حال حاضرپلتفرم مجموعه راه اندازی شده است و تست بازار صورت گرفته است.
وضعیت حقوقی استارتاپ
- دانش بنیان
- شرکت
- تیم
مهمترین تجارب استارتاپی
- توسعه وب سرویس و پلتفرم آچار به دست وپشتبانی از استان های مازندران- گیلان- گلستان- و بخش هایی از تهران قسمت مرکز
- توسعه چرخه تعویض و دوباره سازی و امحا دستگاهها وسیستمها لوازم برقی و الکترونیکی در مازندران
- در حوزه آموزش مکاتبه با وزارت علوم و سازمان های مربوطه و سازمان فنی حرفه ای برای جذب و پرورش نیروهای مستعد و آموزش همزمان حرفه و شغل دهی به ایشان
سرمایه موردنیاز
سرمایه مورد نیاز برای دوره اول 40 میلیارد ریال خواهد بود
مدل کسب و کار
- B2G
- B2B
- B2C
تارگت مارکت
- خریداران کالا
- دریافت کنندگان خدمت و سرویس خانگی و صنعتی
- سرویس کاران فنی و الکترونیک
- ارائه دهندگان خدمت لجستیک
- فروشندگان قطعات فنی
- مراکز خصوصی و دولتی
- تعویض کالاهای کهنه