کدام استارتاپها در نوزدهمین رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال 2 حضور داشتند؟ - کدام استارتاپها در نوزدهمین رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال 2 حضور داشتند؟
کدام استارتاپها در نوزدهمین رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال 2 حضور داشتند؟
رویداد آنلاین «دوشنبههای استارتاپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال با حضور هشت «مامهود»، «باکیتنی»، «مایتک»، «مجیکاردیو»، «سیواپ»، «فیورگجت»، «آیسا» و «وتوینگ» برگزار شد که طی آن این ها ویژگیهای محصول و مدل کسب و کار و نیازهای سرمایهگذاری خود را به سرمایهگذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.
به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، استارتآپ «آیسا» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال بود که برای دستیار هوشمند دندانپزشک برای طراحی لبخند، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 1.5 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربهفرد آن، استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و امکان عکسبرداری تکرارپذیر، منطبق و با زاویه ایدهآل از طریق گوشی موبایل دندانپزشک است و مانند یک دستیار هوشمند دندانپزشک را در مسیر درمان و طراحی لبخند منطبق بر ویژگیهای چهره بیمار و استانداردهای علمی مربوطه همراهی میکند.
استارتآپ «فیورگجت» دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال بود که برای تبسنج دیجیتال و هوشمند پایش دمای بدن، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ دو میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربهفرد آن، ارائه راهکار پایش، تحلیل و اشتراک دمای بدن است و کاربر قادر است برای هر پروفایل مقادیر آستانه و انواع هشدار (اعلان، پیامک و تماس تلفنی) را تنظیم کرده تا با عبور دما از مقادیر تنظیم شده هشدار ایجاد شود.
استارتآپ «باکیتنی» سومین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که برای چتبات هوشمند درمان، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 600 میلیون تومان در ازای 20 درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. این محصول به رفع سردرگمی و ابهام والدین درباره علائم بیماری فرزندشان کمک میکند و برای تشخیص زمان تخمکگذاری برای باروری کاربرد دارد. افراد با مشاهده اولین علائم بیماری با پاسخ به چند سوال هدفمند، مجموعهای از احتمالات، توصیههای خانگی، احتیاطات و ارجاعات درمانی را مشاهده میکنند.
استارتآپ «وت وینگ» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال بود که برای ترازوی هوشمند و سیستم مدیریت مرغداری بر پایه هوش مصنوعی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ یک میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربهفرد آن، توانایی سنجش تعداد جوجه، وزن میانگین روزانه، دما، رطوبت، گاز آمونیاک و شدت نور در مرغداریهای صنعتی و ارسال این اطلاعات به مرغدار است.
استارتآپ «مجیکاردیو» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد بود که برای گجت پوشیدنی و پلتفرم آنلاین و هوشمند در ثبت، تحلیل و تفسیر نوار قلب، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 6 میلیارد تومان در ازای 20 درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربهفرد این محصول توانایی تشخیص احتمال بیماریهای قلبی – عروقی، ارائه گزارش کلینیکال از وضعیت قلب و استخراج اطلاعات ارزشمند تشخیصی است که با دریافت تصویر نوار قلب کاغذی، آریتمی قلبی را تشخیص میدهد.
استارتآپ «مای تک» ششمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال بود که برای پلتفرم هوشمند مدیریت و خودمراقبتی بیماری آسم، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 600 میلیون تومان در ازای 20 درصد از سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربهفرد این پلتفرم این است که با رسم درختهای تصمیمگیری توسط متخصصین داروسازی بالینی فعال در حوزه ریه، امکان اعمال تغییرات دارویی لازم را بهصورت هوشمند و شخصیسازی شده برای بیماران فراهم میکند.
استارتآپ «سیواپ» هفتمین تیم متقاضی سرمایه در این رویداد بود که برای گجت و اپ هوشمند مراقبت از سالمندان، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ دو میلیارد تومان در ازای 25 درصد سهام برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربهفرد آن، کمک به سالمند در صورت بروز شرایط اضطراری است که با فشردن یک دکمه میتواند اعضای خانواده و نزدیکان خود را باخبر کند تا مراحل اولیه امداد و درخواست اورژانس انجام شود. این اپلیکیشن ضمن ارایه آموزشهای لازم به اعضای خانواده سالمند، این قابلیت را دارد که به سایر گجتهای هوشمند مانند دستبند سلامت متصل شود تا اطلاعات کافی را در مورد وضعیت سالمند جمعآوری کند.
استارتآپ «مام هود» هشتمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه سلامت دیجیتال بود که برای شبکه اجتماعی مادران محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتآپ 600 میلیون تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. این محصول زنان و مادران را بر اساس لایفاستیج و نوع سبک زندگی بههم ارتباط میدهد تا از تجربیات هم بهره ببرند و در عین حال با ارایه خدمات روان درمانی و روانپزشکی به آنها کمک میکند که در صورت نیاز، از کمک پزشکی و حرفهای بهره بگیرند.